Slovenskí spotrebitelia a Odborná porota Brand Council rozhodli o udelení Slovak Superbrands Award 2024 v segmente B2C pre značky, ktoré dosiahli vynikajúce úspechy a svoje výnimočné výsledky dlhodobo udržiavajú. Do elitnej skupiny značiek s pečaťou kvality ako je vynikajúca reputácia, hodnoty spojené s touto značkou sú spotrebiteľmi vysoko uznávané a veľmi osobne emotívne vnímané. Do Superbrands sa tak zaradila aj značka Baldovská.
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili.
Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.